Informacja dot. nowej organizacji ruchu w m. Targonie
INFORMACJA
Urząd Gminy w Regiminie informuje wszystkich mieszkańców zamieszkałych w m. Targonie oraz innych uczestników ruchu przejeżdżających przez w/w miejscowość, że w dniu 13.09.2023r. zostanie wprowadzona nowa organizacja ruchu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn: „ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 120808W RELACJI GRZYBOWO-REGIMIN”.
Generalnym Wykonawcą na w/w zadanie inwestycyjne jest Firma STRABAG Sp. z o.o.
Czasową organizację ruchu wprowadza się na czas realizacji zadania inwestycyjnego na podstawie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu nr 116/2022 z dnia 18.11.2022r.
Za prawidłowe i zgodne oznakowanie z w/w projektem oznakowania i zabezpieczenia miejsca robót w czasie ich trwania będzie kierownik budowy z ramienia Generalnego Wykonawcy.
Za utrudnienia przepraszamy