Nabór wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2023 r.
Wójt Gminy Regimin ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych z demontażem, załadunkiem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Regimin.
Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest:
- złożenie wniosku o przyznanie dofinansowania w terminie nie później niż do dnia 28 lutego 2023 r. (wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia) do tutejszego Urzędu Gminy osobiście w sekretariacie urzędu lub w Ochronie Środowiska pokój nr 4 (parter), a także za pośrednictwem operatora pocztowego lub na adres e-mail: e.milewska@regimin.pl,
- załatwienie formalności związanych z dokonaniem zgłoszenia lub uzyskaniem pozwolenia na realizację zamierzonych prac budowlanych.
Realizacja przedmiotowego zadania uzależniona będzie od otrzymanego dofinansowania przez Gminę z WFOŚiGW w Warszawie. W przypadku braku otrzymania dofinansowania zadanie nie będzie realizowane.
Zachęcamy wszystkich mieszkańców naszej gminy, posiadających na swojej posesji wyroby zawierające azbest do składania wniosków o na odbiór i utylizację azbestu.
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyroby zawierające azbest należy usunąć do 2032 r.
Więcej informacji na temat realizacji programu można uzyskać w Urzędzie Gminy pok. nr 4 (parter) tel. 23 68117 56 wew. 29.