Nabór wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2023 r.

 

    Wójt Gminy Regimin ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych z demontażem, załadunkiem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Regimin.

Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest:

  • złożenie wniosku o przyznanie dofinansowania w terminie nie później niż do dnia  28 lutego 2023 r. (wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia) do tutejszego Urzędu Gminy osobiście w sekretariacie urzędu lub w Ochronie Środowiska pokój nr 4 (parter), a także za pośrednictwem operatora pocztowego lub na adres                               e-mail: e.milewska@regimin.pl,
  • załatwienie formalności związanych z dokonaniem zgłoszenia lub uzyskaniem pozwolenia na realizację zamierzonych prac budowlanych.

     Realizacja przedmiotowego zadania uzależniona będzie od otrzymanego dofinansowania przez Gminę z WFOŚiGW w Warszawie. W przypadku braku otrzymania dofinansowania zadanie nie będzie realizowane.

     Zachęcamy wszystkich mieszkańców naszej gminy, posiadających na swojej posesji wyroby zawierające azbest do składania wniosków o na odbiór i utylizację azbestu.

     Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyroby zawierające azbest należy usunąć do 2032 r.

     Więcej informacji na temat realizacji programu można uzyskać w Urzędzie Gminy pok. nr 4 (parter)  tel. 23 68117 56 wew. 29.

 

 

Drukuj Facebook

Załączniki

Zobacz również

Powrót do góry