Przedłużenie naboru wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2022 r. do 31.03.2022r.

 

    Wójt Gminy Regimin przedłuża nabór wniosków na dofinansowanie zadań związanych ze zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem odpadów zawierających azbest nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Regimin.

 

Warunkiem skorzystania z dofinansowania jest:

  • złożenie wniosku o przyznanie dofinansowania w terminie nie później niż do dnia 31 marca 2022 r. (wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia) do tutejszego Urzędu Gminy osobiście w sekretariacie urzędu lub w pokoju nr 19 (II piętro), a także za pośrednictwem operatora pocztowego lub na adres  e-mail: e.milewska@regimin.pl,
  • załatwienie formalności związanych z dokonaniem zgłoszenia lub uzyskaniem pozwolenia na realizację zamierzonych prac budowlanych.

 

Realizacja przedmiotowego zadania uzależniona będzie od otrzymanego dofinansowania przez Gminę z WFOŚiGW w Warszawie. W przypadku braku otrzymania dofinansowania zadanie nie będzie realizowane.

Zachęcamy wszystkich mieszkańców naszej gminy, posiadających na swojej posesji wyroby zawierające azbest do składania wniosków o na odbiór i utylizację azbestu.

Przypominamy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyroby zawierające azbest należy usunąć do 2032 r.

Więcej informacji na temat realizacji programu można uzyskać w Urzędzie Gminy  pok. nr 19, tel. 23 68117 56 wew. 29 – Edyta Milewska; e-mail: e.milewska@regimin.pl

 

 

Drukuj Facebook

Zobacz również

Powrót do góry