XLI Nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Regimin
Na podstawie art.20 ust.3 ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z póź. zm.) w związku z art. 15 ust. 1 i 2 zzx ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.) zwołuję XLI Nadzwyczajną Sesję Rady Gminy Regimin w trybie zdalnym w dniu 4.03.2022 r. o godz.8:30, z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad XLI Nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Regimin.
3. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał :
1) Uchwała w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy Regimin na 2022 rok.
2) Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Regimin.
3) Uchwała w sprawie uchwalenia Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Regiminie.
4) Uchwała w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Regimin na lata 2022-2024.
5) Uchwała w sprawie przyjęcia programu osłonowego dla Gminy Regimin w zakresie wsparcia seniorów w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022.
6) Uchwała w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Gminy Regimin i przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.
7) Uchwała w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Regimin w 2022r.
8) Uchwała w sprawie ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności i formy kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane w 2022 r.
9) Uchwała w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla członków ochotniczych straży pożarnych.
10) Uchwała w sprawie przekazania petycji Fundacji im. Nikoli Tesli z 22 grudnia 2021 r. Sejmowi Rzeczypospolitej Polskiej, Senatowi Rzeczypospolitej Polskiej, Radzie Ministrów Rzeczypospolitej Polskiej, Ministrowi Zdrowia oraz Prezesowi Urzędu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z właściwością.
4. Informacja o złożonych interpelacjach, zapytaniach i odpowiedziach.
5. Wolne wnioski i informacje.
6. Zamknięcie obrad.
Pytania i wnioski można przekazać w formie pisemnej na adres elektroniczny k.lachowicz@regimin.pl do dnia 3 marca 2022r do godz. 14:00. Odpowiedź zostanie udzielona w trakcie obrad sesji.
/-/ Przewodniczący Rady Gminy
Józef Mysiakowski