Nabór do programu wsparcia dla uczniów – dzieci, wnuków i prawnuków byłych pracowników PGR

 

 

Wójt Gminy Regimin informuje, że w dniach od 25 października do 29 października 2021 r. w godz. 8.00-16.00 Gmina Regimin będzie prowadzić nabór do programu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.

Nabór jest skierowany do  uczniów zamieszkujących na terenie Gminy Regimin, których rodzice, dziadkowie, pradziadkowie lub opiekun prawny pracowali w PGR.

Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.

Dofinansowanie będzie można otrzymać na:

  • sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
  • ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
  • usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.

Kryteria uprawniające do uczestnictwa Ucznia w Programie:

  1. Członek rodziny (rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) lub opiekun prawny był zatrudniony w zlikwidowanym PPGR i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR
  2. Uczeń zamieszkuje Gminę Regimin.
  3. Uczeń w roku 2020 i 2021 nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia,
    sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

W celu zgłoszenia się do Programu należy złożyć w UG Regimin następujące dokumenty:

W celu ubiegania się o wsparcie należy złożyć stosowne oświadczenie załączone do niniejszej informacji.

W przypadku osób niepełnoletnich oświadczenia składają rodzice, dziadkowie, opiekunowie prawni. Uczniowie szkoły średniej, którzy osiągnęli pełnoletność składają oświadczenie osobiście.  

Ważne! Prosimy o dołączenie do oświadczeń dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR oraz danych umożliwiających kontakt z osobą składającą oświadczenie.

Oryginały podpisanych oświadczeń należy składać osobiście w sekretariacie Urzędy Gminy w Regiminie.

Termin składania oświadczeń mija 29 października 2021 r. Liczy się data wpływu dokumentu. Oświadczenia, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

W przypadku pozyskania grantu, Gmina Regimin zakupi sprzęt komputerowy i przekaże go osobom, które spełniły wymogi otrzymania wsparcia. W sytuacji nie otrzymania dofinansowania, projekt nie będzie realizowany.

W razie pytań i wątpliwości można kontaktować się pod numerami telefonów: 23 681 17 56 wew:36

Dla zainteresowanych podajemy stronę internetową, gdzie znajdują się wszystkie szczegóły: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Wzór oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego

 

Drukuj Facebook

Załączniki

Zobacz również

Powrót do góry