Uwaga. Zmiana sposobu składania wniosków w ramach programu Dobry Start

 

Szanowni Państwo,

od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.

Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe wskazane we wniosku.

W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.

Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.

Terminy dyżurów:

15 lipca 2021r. w godz. od 8:00 do 14:00

17 sierpnia 2021r. w godz. od 8:00 do 14:00

Miejsce dyżurów:

Sala ślubów w Urzędzie Gminy w Regiminie

W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.

W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące :

• wnioskodawcy,

• dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia

• szkoły do której uczęszcza dziecko

• numeru rachunku bankowego.

Drukuj Facebook

Zobacz również

Powrót do góry